marți, 1 aprilie 2014

Mercedes Lambre are cancer ????????

Au aparut multe zvonuri despre Mechi ca are cancer de la fumat .Asta incerc si eu sa aflu .Ea este tanara , frumoasa si are talent si are deja o cariera mare ......                                                                                                                                                                                                                                       Am cautat pe Google si am aflat ca varul lui Mechi a spus ca este adevarat ca are cancer, si asta dovedeste si urmatoarele imagini






Alti spun ca esarfa lui Mechi  purtata aici ,ar fi un accesoriu , si Mechi poarta mereu esarfe si nu are cancer 


Dupa mine ar fii a doua varianta ;)

19 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. E doar un accesoriu ca si eu daca imi pun o esarfa pe cap nu inseamna ca am cancer :)))

      Ștergere
    2. Da e adevarat sauu...??

      Ștergere
  2. Eu cred că si Diego o sa aiba cancer

    RăspundețiȘtergere
  3. sereios are cancer mercedes

    RăspundețiȘtergere
  4. Are cancer a spus chiar ea intr-un interviu.Are din caua fumatului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toata lumea stie ca Mechi fumeaza deci normal ca are cancer din cauza fumatului.

      Ștergere
  5. E actria mea preferata Da de ce poarta esarfa pe cap are cancer la par?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu normal!Are cancer la plamani din cauza fumatului.Esarfa e doar un accesoriu.

      Ștergere
  6. Eu stiam dar mia spus o prietena.Ea a aflat de pe www.blogvioletta.com.Si eu am incercat sa caut dar nu am putut gasi insa am gasit pe google.Sigur e din cauza fumatului.Dar si Diego Dominguez fumeaza.El de ce nu are cancer?Cat despre esarfa pe care o poarta pe cap cred ca e doar un simplu accesoriu.Are cancer la plamani nu la par deci nu are nici o legatura.In plus cine nu stie Mercedes Lambre(Ludmilla) are un copil cu Xabiani De Leon.(Marco)+ un tatuaj pe spate in forma unui mac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai chestia asta cu de ce Diego nu are asta depinde de organismal fiecarei personae

      Ștergere
    2. E chiar o actrita excelenta , joaca foarte bn , e pacat e si tanara .

      Ștergere
    3. Bai,nu are cancer la par!Ii cade parul din cauza medicamentelor luate pentru a lupta impotriva cancerului.

      Ștergere
  7. Iar in legatura cu Diego,chiar daca si el fumeaza,nu e obligatoriu sa aibe si el cancer pulmonar.Cancerul se face in functie de fiecare dintre noi si de sistemul imunitar care il are fiecare dintre noi.DECI NU E OBLIGATORIU CA SI DIEGO SA AIBE CANCER PULMONAR DOAR PT. CA FUMEAZA.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu are cancer deoarece in prima imagine i see vede parul

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *