miercuri, 1 aprilie 2015

conferinta de la Varsovia,interviu cu Martina Stoessel



De asemeneaconc ,concertul mult așteptat * Violetta live* a
avut loc în 29 marti .Dar conferința cuvânt nu are loc în 
Lodz, pentru că în Varșovia, unde a fost intervievat cu 
Martina.* Simțiți-vă liber să se dezvolte.*
Interviul a fost publicat pe porta  naszemiasto.pl și cum am
menționat mai devreme a fost realizată cu Martina. Voi 
prezenta aici o scurtă descriere a interviului:
Despre ce să facă pentru a face să vă simțiți si arata bine, precum și un cadou, care a câștigat inimaei cel mai vorbit cu personajul principal al serieiVioletta - Martina Stoessel, în timpul vizitei sale la Varșovia. Naszemiasto.pl În curând vor exista interviuri cu alți eroi ai seriei!



1-La ce va  așteptați să vin în polonă la unconcert ?


 Ieri au fost două concerte în Lodz și într-adevăr, nu exagera spunând că acesta a fost cel mai bun loc în care ne-am putut duce la turul nostru. În cuvintele mele nu există nici oexagerare, pentru că în timpul concertului, publicultot timpul  tipa, plang , aplaudat și au cântat împreună cu noii. M-am simțit sprijinul lor mare pe toată durata evenimentului. Mulți părinți, de asemenea, a venit împreunăcu copiii lor la concerte, asa ca nu a fost doar un spectacol pentru tineri, dar și pentru lor familii .Trebuie să recunosc faptul că 280 de concerte, care au jucatpână acum, concertul de la Lodz a fost unul dintre celemai bune.



2-Care este sfatul tău să arate mereu bine  si a ne simnti mai bine?

Mai întâi de toate, trebuie să te odihnești. Acesta este cel mai important. Ar trebui să dormi  opt, nouă ore pe zi, pentrucă dacă va trebui să jocii  două concerte acest lucru, atunciai nevoie de o doză bună de somn. Mintea și corpul trebuiesă fie odihnit în mod corespunzătorÎn ultimele trei luni am jucat 84 de concerte, deci somnul a fost foarte important pentru noi. Un alt lucru, ce trebuie safaci pentru a te simti bine este să mănânce în mod corespunzător. Mi-ar recomanda mâncarea de patru mese pe zi - mic dejun bun, prânz ., ceva în între prânz și cină, iar la sfârșitul zilei  cină De fapt, îmi place ceea ce fac! Îmi place să cânte, să danseze și să fie pe scenă. De când îmi amintesc, am fostmereu pe ea. Cred că dragostea este reflectată în modul încare am privi și ce am energie. 




3 -E ceea ce faci după ce repetați , Cum te simti cu astfel de responsabilitate? 


Aceasta este o responsabilitate foarte pozitiv. Tot conținutul,melodii care sunt în spectacol Violetta vorbesc despre tineri,pe cale de a crede în tine, pe cale de a îndeplini visele taleși faptul că dragostea este cea mai importantă valoare. De aceea suntem atât de bucuroși că putem vorbi doar despretineri, pentru că aceste valori uni lumea și vrem să-i învețepe toți tinerii să iubească ceea ce fac și să fie credincioși seși visele lor. 



4-În seria, în al treilea sezon apare Matylda jucat de Justine Bojczuk. Ai invatat cuvinte în poloneză?


Mi se pare ca mai mult am ajutot-o noii la lb.Spaniola , decât ea pe noi in Poloneza. Datorită ei am învățat cuvantul, "Te iubesc." Am fost încântata de talentul ei pentru că era de două săptămâni, poate o lună, în Buenos Aires. Cum - nu știa uncuvânt in  spaniolă, iar la sfârșit atunci când a plecat - ea îmod liber., a fost uimitor! Justin a avut o facilitate foarte mare în procesul de învățare spaniolă, poloneză și, și spaniolă sunt foarte diferite unele de altele, așa că nu a fost evident. Dar ea a trebuit să joace, interpreta personajul sau și în plus, ea a trebuit să o facă într-o limbă străină. Asta nue tot! În timpul concertului din Lodz a fost gazdă mulțimea. gazdă] și a făcut mare. Este o persoană minunată, foarte frumos. Sunt foarte bucuroasa  că am ajuns să ocunosc. 




 

5-Ce cadou de la fanii  te-a surprins cel mai mult? 



Cel mai frumos cadou a avut loc de ziua mea cand am implinit 18 ziua , am absolvit când am avut un concert în Elveția. A fost o surpriză uimitor, pentru că la sfârșitul  concertului, colegii mei mi-au acoperit ochii - Credeam că tocmai o sa imi cantae, și im va da tort , dar sa dovedit că aceasta a fost diferit. Dintr-o data pe scena  au aparut   cei mai buni patru prieteni ai mei. ,cei  care stiu de-al treilea an de viață, și cu care m-am dus la școală împreună special au zburat in  Buenos Aires doar pentru a sărbători ziua de naștere cu mine și a petrecut o săptămână cu mine. A fost uimitor pentru mine, pentru că eu nu le văzut de trei luni și am sărbătorit o zi de naștere departe de familie și prieteni. A fost o surpriză senzational si emotii de neuitat !







Serial Violetta sunt 240 episoade și in al trei-lea sezoane ,în care rolul principal este jucat de dragoste, intrigi, prietenie și pasiune. Aventurile lui  Violetta, în fața televizoarelor a atras peste 4 milioane de telespectatori. În plus față de show de televiziune unic pe Disney Channel, cu actorii de spectacol, vă puteți întâlni în direct în cadrul emisiunii Violetta live . Spectacole viitoare din Polonia va avea loc în luna august. 22 august artiști vor evolua în Varșovia, la Stadionul Național, pe 25 și 26 aprilie în Cracovia în Tauron Arena. Biletele pentru concertul din 26 august, va fi cumpărate de la 1 aprilie.





Opinia mea, interviul este foarte interesant, și cuvintele Martinei  "Concert în Lodz a fost una dintre cele mai bune" va aminti de o lungă perioadă de timp, e frumos că exprimate bucurat de concertul cu noi. În cele din urmă, a fost cel mai bun!

Și cum ți-a plăcut interviul? În așteptare pentru mai multe?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *