joi, 2 aprilie 2015

Conferinta-interviu cu Jorge

  La interviul cu Marina Stoessel la Varsovia , se pare ca va aparea si celalti mebri . Astazi prezint interviul cu  Leon -. Jorge Blanco Simțiți-vă liber să se dezvolte.Un alt interviu, precum și cel anterior prezentate pe site-ul naszemiasto.pl . Și aici, prezintă, de asemenea, o scurtă descriere a în cazul în care a adăugat:
Cu mare dragoste a eroinei - Violetta (Martina Stoessel), Leon (Jorge Blanco) a vorbit despre ceea ce făcea cu daruri de la fanii lui, precum și  ca după el, ar trebui să fie finalizat până la ultimul.






1-Care a fost cel mai tare cadou primit vreodata de la un ventiator / fan ?


    În primul rând, as dori sa multumesc fanilor nostri pentru ca ne-a permis sa dea un concert în Lodz. Sincer , Polonia a fost una dintre cele mai bune  concerte în care ne-am jucat. Din pacate, nu pot sa spun ca a fost un cadou deosebit pentru mine. Apreciez orice dovada de dragoste pe care le primesc de la fani - indiferent daca este vorba de o felicitare, sau tricou, sau un film inregistrat. Toate acestea le apreciez si intradevar sunt recunoscator pentru tot.


2-Cum reacționați la comentariile de la fani  Leonetta ca  ar trebui să fie împreună și în realitate?
 Cum vă simțiți că fanii doresc să aibă un impact asupra relatia ta cu fetele?

   ma bucura de ea! Acest lucru este foarte distractiv, și se aplică la toate seriile și filmele . Fanii doresc mereu ceea ce văd la ecran, și ei vor să fie adevărat pentru că ficțiunea a devenit realitate. Cred că în cazul meu, este pentru că fanii sunt foarte tineri și nu au înțeles încă, și, uneori, o privire în faptul că ceea ce este la televizor nu este real. Acest lucru va ajuta cu siguranta este ca fanii ajunge să mă cunoști mai bine, în cazul în care seria se termină Violetta. Atât Jorge Martin și Diego va apărea ca o persoană care nu va  conectat cu spectacolul.



 Nu am nicio problemă cu acest lucru, pentru a avea putini fanii puțin în viața ta. Arătându-le lucruri tale reale prin videoclipuri în mass-media sociale. Mă amuză că oamenii încearcă sa creeze o relatie cu mine si  cu Violetta, care nu există. Martina este prietena mea. Am prietena mea, ea are un iubit. Într-adevăr, pe un ecran de sticla, Leon o iubește Violetta, dar este doar la televizor. !


3-Care a fost  cea mai frumoasa  impresie la  un concert   in Lodz? 


Energiei și de faptul că  au fost atât de mulți fani. Deci, o mulțime de fani emoționati, tipau. A fost uimitor că poloneză și spaniolă sunt foarte îndepărtate unele de altele, iar fanii nostri au fost capabili să cânte un cântec în limba spaniolă.







 4-Care are a fost materia preferat în școală?



Cred că materia favorit în școală depinde foarte mult de profesori. Și în funcție de profesor daca este bun sau rău, . Mi-a placut de învățare de limbi, cum ar fi limba engleză, și sport  pentru că îmi place să fiu activ. În plus, mi-a placut istoria lumii, dar nu imi plăcea istoria Mexicului. Și este un bun exemplu de modul în care un profesor afecteaza dacă ne place sau nu elementul. În plus, îmi place atmosfera, care este în școală și întradevăr am inceput sa  apreciez  numai atunci când am început să înveța singur, avand in vedre faptul ca ,nu mai merg la scoala ca am lucrare. O astfel de instruire prin Internet a însemnat că am pierdut viața socială, pentru cadrele didactice care ar putea ajuta să mă învețe. Repet acum toți copiii să fie bucurat de faptul că ei merg la școală și de faptul că există cineva care îi poate învăța că au colegi cu care se pot distra și stau. Am ratat faptul că cineva a fost cu mine, cu care pot glumi cu carem putea sa te distrezi, cu care am prosti.M-am așezat singur toata ziua. 

5-ce aventuri o sa aiba Leonetta? 

 O să fie bine, în ciuda minciunile Leon?  inteleg ca este foarte rău atunci când cineva minte. Dragi copii, amintiți-vă:
 nu mintiti La urma urmei Violetta a facuto din dragoste adevarata
Eu nu pot să vă spun cum să se desfasoara al treilea sezon,dar trebuie sa recunosc ca vreau ca Violetta si Leon sa fie impreuna
Nu pot sa va spun mai multe dar 
Desigur,Mi-ar plăcea să se încheie ca un basm. Pentru a trăi până la adânci bătrâneți. 






Mi-a placut mult acces interviu cu Leon ,ei bn vor urma si ceilatim membrii ,dar insa asteptam sa vedem



Cum va placut interviul ??


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *