marți, 7 aprilie 2015

Jorge Blanco, din Violetta: „Îmi plac fetele care râd!“

Jorge Blanco, unul dintre cei mai drăguţi băieţi din Violetta, ne-a povestit despre romantism, reguli pentru relații şi asumarea riscurilor pentru dragoste într-un interviu exclusiv!


Ex:Mie m-ia iesit Marco (Xabiani Ponce De Leó)  incercati si voi :))


Să discutăm despre dragoste, Jorge… La cât de mult romantism să ne așteptăm în Sezonul trei al serialului Violetta?
Sezonul trei ne aduce foarte mult romantism.
Cum ai prezenta pe scurt romantismul în Sezonul trei?
Romantismul este pretutindeni! Nu este vorba doar despre Violetta şi Leon în sezonul trei, ci despre noi pasiuni care se formează în serial. Ați tot văzut noi personaje care se îndrăgostesc de personajele originale. Nu vă pot spune prea multe, dar veți vedea curând ce se mai întâmplă.

Am mers cu prietena mea în parc, i-am spus să se așeze sub copac şi am înconjurat-o de flori. Apoi, mi-am scos chitara şi i-am spus: „Poți să-ţi descoperi ochii şi urechile”. Şi am început să cânt.






Cât de romantic eşti în viaţa reală?
Îmi place să cred că sunt foarte romantic. Îmi place să creez surprize pentru fete. Îmi place să pretind că totul este normal şi când se așteaptă cel mai puțin, fac ceva special. Îmi place să fiu original. Nu aş vrea să fiu prea evident.
Care a fost cel mai romantic lucru pe care l-ai făcut până acum?
Am făcut mai multe lucruri romantice, dar îmi amintesc în special de o întâlnire. Am plimbat-o pe prietena mea în tot orașul. I-am acoperit ochii şi am condus în oraş, oprindu-mă să iau flori din diferite locuri pe drum. Am ajuns în final în parc sub un copac pe care ne-am scris inițialele. Acolo i-am cântat un cântec foarte romantic.
Wow, sună incredibil…
A fost o zi frumoasă! Lucrasem la melodie timp de câteva săptămâni. Era un cântec pe care îl găsisem şi care avea versurile potrivite relației noastre, aşa că am mers cu prietena mea în parc; i-am spus să se așeze sub copac şi am înconjurat-o de flori. Apoi, mi-am scos chitara şi i-am spus: „Poți să-ţi descoperi ochii şi urechile”. Şi am început să cânt. A fost perfect.




Îmi place când o fată are o privire specială.
Ce fel de fete îți plac?
În primul rând, îmi plac fetele care râd. Îmi plac fetele cărora le place să zâmbească. Îmi place când întâlnesc o fată căreia îi place să se simtă bine şi să râdă. Este pe primul loc în lista mea.
Ce altceva îţi mai place la  o fată?
Îmi plac fetele care sunt naturale. Nu îmi place când simt că trebuie să pretindă că sunt altcineva. Îmi plac fetele autentice. Îmi place când o fată este sinceră şi deschisă.
Cum poate o fată să îţi atragă atenția?
Ce îmi atrage atenția tot timpul sunt ochii unei fete. Îmi place când o fată are o privire specială. Îmi place când observ o sclipire în ochii ei. De fapt, cred că acest lucru mă atrage cel mai mult.


Un băiat trebuie să plătească mereu la prima întâlnire?
Ca să fiu sincer, eu mă ofer să plătesc mereu la prima întâlnire – dar nu cred că mai sunt astfel de reguli în prezent. Acum, nu cred că mai există reguli pentru relaţii. Dacă fata doreşte să plătească, poate să plătească.
Este în regulă ca o fată să ceară întâlnire unui băiat?
Desigur că este! Absolut. Da, este în regulă ca o fată să ceară întâlnire unui băiat.
Ţi-ar plăcea?
Mi-ar plăcea foarte mult! Îmi plac fetele sincere şi directe. Dacă unei fete îi place de mine şi vrea să ieșim în oraș, eu sunt de acord.
Şi în final… Ai ieşi la o întâlnire cu o admiratoare a ta?
Este o situație complicată şi dificilă pentru că uneori fetele cred că te cunosc, dar de fapt cunosc personajul pe care îl interpretezi. Poate fi o situație jenantă dacă nu cunosc şi actorul din spatele rolului – dar dacă da, desigur. Vă puteţi baza pe mine!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *