marți, 24 martie 2015

Mi piace! ----Cartea lui Ruggero



Ruggero Pasquarelli a lansat  prima sa carte luna trecuta și explică faptul că, în ciuda succesului de Violetta, viața lui nu s-a schimbat. Este cunoscut în întreaga lume, si are 2 milioane și jumătate de fani pe Facebook, fete - Am văzut cu ochii mei - si plang ca acestea nu sunt suficient de norocoase să-l cunoasca.  Ruggero Pasquarelli ( născut în 1993 ) se numără printre protagoniștii Violetta cu rolul de Federico. Este întotdeauna același "băiat rock", cunoscut din a patra editie X-Factor , mereu cu picioarele pe pamant.  Succesul serialul de televiziune realizat de Disney Channel este extrem de bun, Ruggero bucurându-se de momente  fericite deoarece prima sa carte a iesit acum  o luna, 3 februarie .Sunt singura din Romania care a postat asta intr-un blog ...asa ca m-am gandit ca-i mai bine sa pun postarea :))





















4 comentarii:

  1. buna imi pozi spune si mie te rog frumos de unde ai luat cartea te rog lasmi linkul

    RăspundețiȘtergere
  2. buna as vrea sa stiu de unde ai cartea pls raspundemi

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te supăra imi poti spune daca pot gasi aceasta carte in limba romana.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *