duminică, 22 martie 2015

Violetta Fan.... copieaza

Da,se pare ca acest blog , nu intelege ca oamenii vor ceva nou ,nu sa fie la fel ! Am vazut o postare ca a mea , si i-am zis asta intr-un comentariu ,dar ea doar l-a vazut ,nu l-a aprobat ! Ce ? Ce s-a intamplat de ce nu il publici ? Ti-e rusine ca fanii tai vor vedea asta ?
Stiu e doar o postare ....dar daca va fi prima ,va fi si a doua si a treia, etc .
Eu nu vreau sa fiu doua bloguri identice ! Si nici macar nu era un cadou pentru ziua lui Tini... :PP

Si nu inteleg de ce m-ai scos din grupul tau cu Indila ? Doar pentru ca am distribuit si asta acolo ? Asta insemna ca e adevarat ce spun... Si asa nu era un grup interesant... :P

Doar pentru ca ai un blog mai popular asta nu inseaman ca poti lua postari de la un blog un pic mai nepopular  :P
Nu vreau acum sa ne certam, e doar o atentioanare ..si sper ca data viitoare sa nu se mai intample...




http://info-violetta-ro.blogspot.ro/2015/03/parfumul-facut-pentru-tini.html


http://violettafanb.blogspot.ro/2015/03/tini-va-avea-un-parfum-cu-numele-ei.html




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *