luni, 23 martie 2015

Ruggero si Candelaria .... iubire ????

Mie una nu mi-a venit sa cred ...adica serios Candelaria ... -_-

Nu imi place mai deloc ....Adica stiu eu viata lui si bla bla bla...dar  mie nu imi place de nicio culoare acest cuplu !:P   

Asta e doar parerea mea ....puteti sa va spuneti parerea la comentari..daca vreti... :))











Violetta ne rezerva multe surprize! In timp ce asteptam cu nerabdare noi episoade din sezonul 3 al serialului Disney, se pare ca asistam la noi povesti de dragoste.
Se pare ca intre Candelaria Molfese si Ruggero Pasquarelli exista mai mult decat o relatie de prietenie. Judecand dupa imaginile si mesajele publicate recent pe conturile lor de pe retelele de socializare, intre Cande si Ruggero au existat multe inimioare roz!! Cei doi actori, care ii interpreteaza in serial pe Camilla si Federico, par sa fie indragostiti.
Ei apar in imagini imbratisati sau sarutandu-se, iar Ruggero chiar i-a scris Candelariei “Te iubesc…”.
La finalul filmarilor pentru Violetta, cei doi au plecat impreuna intr-o vacanta la Cascada Iguazu, experienta imortalizata in cateva poze fantastice si de-a dreptul romantice. Acum, insa, Rugerro s-a intors in Italia si pare sa-i duca dorul frumoasei Candelaria Molfese. Iar sentimentul pare sa fie reciproc.




Si am cautat pe mai multe site-uri si se pare ca e adevarat Rugggero e cu Cande :PPP








3 comentarii:

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *